lørdag den 6. maj 2017

Handleplan og højbede

Det her sygdomsnoget - det er en vild rutsjebanetur. Det ene øjeblik er man fuld af håb og fremtidsvisioner. Det næste sover man i et døgn.

Min handleplan til denne uge var
*Prøve at undvære lur midt på dagen.

(Se om hviletid/meditation kan gøre det samme. Så bliver det måske nemmere at starte arbejde en dag, hvis jeg bare har brug for hvile i 10 min. midt på dagen i stedet for 1-2 timers lur)

*3 dage i ugen
*mandag, tirsdag og onsdag.
Sikker på gennemførelse på en skala fra 0-10 = 8.

Jeg gennemførte også.
Gik i haven. I solskinnet. Lugede i haven og såede i højbede.
Såede ærter, sukkerærter, edamamebønner, lilla og gule gulerødder, pink radiser, rød pak choi, salat og spinat. Det bliver farverigt 🌞

Tog et hvil eller flere på liggestolen, lige der i solen, pakket ind i tæppe for det blæser en halv pelikan her.
Fuglefløjt. Solskin. Katten der spinder. Ingen søvn.

Jeg holdt de 3 dage - men med det resultat at jeg praktisk talt sov i halvandet døgn bagefter.

Jeg kan konstatere at der i øjeblikket sker noget med min hjerne, når jeg ikke får min middagslur på 1-2 timer.
Jeg bliver kort for hovedet.
Har endnu mere svært ved at formulere mig.
Mangler overskud og overblik til bare at være i en familie, være en del af min familie.
Synsforstyrrelserne bliver værre.
Jeg kan ikke sove om aftenen.

Og så sover jeg åbenbart halvandet døgn bagefter.

Det må prøves igen, når jeg er reduceret mere i diamox, men nu har jeg gjort det første forsøg.

Jeg vil  ud være mig selv igen. Jeg vil ende ud med at kunne arbejde alle de timer jeg selv vælger, jeg vil være rask.
Jeg vil arbejde for det.

Min handleplan til næste uge kunne passende være, at huske at få min lur.



Haven blomstrer



Ingen kommentarer:

Send en kommentar