fredag den 9. juni 2017

Huttelihut

Yay, trut og alt muligt.
Endelig endelig.

Normal perimetri (synsfelt) og normal synsnerve, her 7 måneder efter diagnose.
"Der er ro på sygdommen lige nu" siger øjenlæge.
Så nu må vi se hvad neurologens dom er ift. at reducere yderligere i medicin, så jeg forhåbentlig kan komme fra 5 tbl. til 0 tbl. Så jeg kan fungere i en normal dagligdag. Og blive "erklæret rask."

Jeg skulle i hvert fald gerne så langt ned i dosis, at jeg kan starte arbejde i løbet af efteråret - det håber og satser jeg på.

Update følger i slutningen af juni når jeg har været til neurolog - ja som syg kan man ikke have for travlt...

Men hold nu op hvor er jeg lettet.
Det har godt nok været nogle vilde 7 måneder.
Jeg har stadig brainfarts, svært ved at fungerer som før, pulserende tinnitus og synsforstyrrelser - men det virker til at blive bedre og mindre.

Jeg håber at det hele betyder at trykket i hjernen også bliver mindre.

Jeg bliver rask.  Det skal jeg simpelthen blive og åh hvor jeg håber det er rask for altid.


Så langt så godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar